Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2017 12:24 - Ще те боготворя като куче
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 7798 Коментари: 6 Гласове:
27

Последна промяна: 27.08.2017 22:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Take Me to Church, Hozier - Превод
ЗАВЕДИ МЕ НА ЦЪРКВА

Любимата ми е забавна,
кикоти се по погребения,
знае как да подразни всеки,
трябваше да я боготворя по-рано!
Ако небесата някога са проговаряли
те говорят с нейните устни,
Всяка неделя ни е все по-мрачно -
промиват ни главите всяка седмица!
Родили сме се грешни -
всички така казват!
Моята църква не налага догми,
казва ми да те боготворя в спалнята.
Единственият Рай, в който съм бил,
е когато съм насаме с теб!
Родил съм се грешен,
но ми харесва,
заповядай ми да съм добре!

Амин, амин, амин!

Заведи ме на църква!
Ще боготворя като куче в светилището на лъжите ти!
Ще ти разкажа греховете си, а ти можеш да си наточиш ножа!
Предложи ми от тази безсмъртна смърт,
о, мили Боже - нека ти дам живота си!
Вземи ме в твоят храм!
Ще боготворя като куче в светилището на лъжите ти!
Ще ти разкажа греховете си, а ти можеш да си наточиш ножа!
Предложи ми от тази безсмъртна смърт,
о, мили Боже - нека ти дам живота си!

Ако бях езичник от старите времена,
то любимата ми би била Слънцето!
За да запазя вниманието на Богинята,
тя изисква жертвоприношение -
да пресуша цялото море,
да донеса нещо лъскаво,
плът за основното ястие!
Това си е добре изглеждащ жребец,
какво още имаш в конюшнята?
Имаме много прегладнели вярващи - 
това изглежда вкусно, 
това изглежда изобилно - 
това си е един гладен свят!

Заведи ме в твоята църква!
Ще боготворя като куче в светилището на лъжите ти!
Ще ти разкажа греховете си, а ти можеш да си наточиш ножа!
Предложи ми от тази безсмъртна смърт,
о, мили Боже - нека ти дам живота си!
Вземи ме в твоят храм!
Ще боготворя като куче в светилището на лъжите ти!
Ще ти разкажа греховете си, а ти можеш да си наточиш ножа!
Предложи ми от тази безсмъртна смърт,
о, мили Боже - нека ти дам живота си!

Няма господари или крале, когато ритуалът ни започне!
Няма по-сладостна невинност от няшият нежен грях!
Сред лудостта и пръстта на тази тъжна, земна сцена,
само в тези моменти съм човек,
само в тези моменти съм чист!

Амин, амин, амин!

Заведи ме в твоята църква!
Ще боготворя като куче в светилището на лъжите ти!
Ще ти разкажа греховете си, а ти можеш да си наточиш ножа!
Предложи ми от тази безсмъртна смърт,
о, мили Боже - нека ти дам живота си!
Вземи ме в твоят храм!
Ще боготворя като куче в светилището на лъжите ти!
Ще ти разкажа греховете си, а ти можеш да си наточиш ножа!
Предложи ми от тази безсмъртна смърт,
о, мили Боже - нека ти дам живота си!







Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabysss - Лелееее! Възбудих се от това!
26.08.2017 22:18
Лелееее!
Възбудих се от това!
цитирай
2. shveik5 - Заповядай ми да бъда равнудушен де!
27.08.2017 22:02
Мисия невъзможна, при тоя убийствен текст дето си го намерила. Опитвала ли си да откриваш трюфели с тоя си нюх:)) Тук виждам един!
цитирай
3. goby3 - 2. shveik5
27.08.2017 22:20
Текстът е всичко! Радвам се, че ти харесва! :)
Трюфелите сами ме откриват :)
цитирай
4. kvg55 - "кикоти се по погребения"
04.09.2017 07:15
Съща вещица.
цитирай
5. goby3 - 4. kvg55 - "кикоти се по погребения"
05.09.2017 06:55
kvg55 написа:
Съща вещица.

Вярно, не бях го погледнала така! :)
цитирай
6. solinvictus - тия църкви не ми харесват, миришат ...
25.05.2018 02:34
тия църкви не ми харесват ,миришат на умряло ,на тамян ,там няма нищо...
о, мили Боже -
нека ти дам живота си!
Вземи ме в твоят храм!

ако е твоят Бог ще те направи без смъртна,вечна ...времето е измислено от човеците ТАМ няма време ,безкрай е ...хехе
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2379782
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031