Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2011 20:06 - Нека не Ви звучи като сантимент....
Автор: silwiqna Категория: Други   
Прочетен: 3909 Коментари: 13 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

               За жанра вече ...Вие си знаете,
              ako Ви е приятно, заповядайте..
.!





Гласувай:
25



1. hristo27 - Лично мое мнение
02.12.2011 20:35
Ако го нямаше Азис, щеше да е хубаво.
цитирай
2. silwiqna - Да...
02.12.2011 21:13
hristo27 написа:
Ако го нямаше Азис, щеше да е хубаво.

Съгласна съм с теб заради имиджа, може би е добър човек, е... само да го слушаш.
цитирай
3. mt46 - Здравей, Силви!
02.12.2011 21:34
Не харесвам поп-фолка...
Приятна вечер! :)
цитирай
4. silwiqna - Добре :)),
02.12.2011 21:40
mt46 написа:
Не харесвам поп-фолка...
Приятна вечер! :)

а на мен понякога нещо ми харесва! Приятна!
цитирай
5. tutankhamon661 - silwiqna
02.12.2011 23:39
Поп фолкът е много качествена музика.
Всеки може да я харесва или не - въпрос на лични предпочитания, а не защото е по-долу от който и да било стил.
Аз не понасям джаз. Е?
Не харесвам Азис, но той има страхотни дуети не само с Глория.
цитирай
6. panazea - Мило момиче ,
03.12.2011 10:13
Не знам как звучи , няма и да го слушам.
Достатъчно е че пускат Азис да зомбира децата по телевизията .
Какво е неговото послание? Трябва да сте педераси и лигльовци ,да си показвате гъза на публични места, за да преуспеете в бизнеса . Има неща , които са непростими . Той съсипва младото поколение на България.На мен ми се гади от него .
Ще спра до тук , защото се ядосвам .
цитирай
7. silwiqna - Да...
03.12.2011 11:34
tutankhamon661 написа:
Поп фолкът е много качествена музика.
Всеки може да я харесва или не - въпрос на лични предпочитания, а не защото е по-долу от който и да било стил.
Аз не понасям джаз. Е?
Не харесвам Азис, но той има страхотни дуети не само с Глория.

Постнах тази песен, понеже ми харесва! В поп-фолка има и качествени песни.
цитирай
8. silwiqna - Добре, разбирам те...
03.12.2011 11:42
panazea написа:
Не знам как звучи , няма и да го слушам.
Достатъчно е че пускат Азис да зомбира децата по телевизията .
Какво е неговото послание? Трябва да сте педераси и лигльовци ,да си показвате гъза на публични места, за да преуспеете в бизнеса . Има неща , които са непростими . Той съсипва младото поколение на България.На мен ми се гади от него .
Ще спра до тук , защото се ядосвам .

съжалявам, но под 'как звучи', имах в предвид текста на песента. Специално не съм фен на Азис, за имиджа му - също е прекалено, не желая и аз да го коментирам. Но за сценичното му поведение според мен, трябва да има някаква цензура.
цитирай
9. анонимен - Не знам,но не съм почитателка на Азис-
03.12.2011 16:01
просто не го харесвам...по-скоро като поведение
и начин на поднасяне на песните си-има къде,къде
по-стойностни изпълнители,но в поп-фолка те се
броят на пръсти-с една дума-не долюбвам чалгата-сори:(((
цитирай
10. silwiqna - Добре! :)) Благодаря!
03.12.2011 17:10
hloris написа:
просто не го харесвам...по-скоро като поведение
и начин на поднасяне на песните си-има къде,къде
по-стойностни изпълнители,но в поп-фолка те се
броят на пръсти-с една дума-не долюбвам чалгата-сори:(((

цитирай
11. panazea - Силвия , с много обич !
04.12.2011 15:20
Ето моето мнение :
Чалгата – Злото беше посято в невинните души
http://panazea.blog.bg/muzika/2009/08/18/chalgata-zloto-beshe-posiato-v-nevinnite-dushi.381848
Йоан Кукузел Ангелогласният
http://panazea.blog.bg/muzika/2009/06/23/ioan-kukuzel-angeloglasniiat.352743
Всички не могат да бъдат като Йоан Кукузел , но поне могат да се стараят .
цитирай
12. silwiqna - Поздрави panazea !
04.12.2011 15:41
panazea написа:
Ето моето мнение :
Чалгата – Злото беше посято в невинните души
http://panazea.blog.bg/muzika/2009/08/18/chalgata-zloto-beshe-posiato-v-nevinnite-dushi.381848
Йоан Кукузел Ангелогласният
http://panazea.blog.bg/muzika/2009/06/23/ioan-kukuzel-angeloglasniiat.352743
Всички не могат да бъдат като Йоан Кукузел , но поне могат да се стараят .

Благодаря, напълно съм наясно с всичко това. Сега и да ти кажа, че в къщи не се слуша чалга, не знам дали ще ми повярваш, понеже съм постнала нещо от сорта. Всичките тези силикони, кючеци и там разни, както и пошлите текстове - въобще не ме интересуват. Така е, не всички могат да бъдат като него!
цитирай
13. panazea - Благодаря , Силвия , за разбирането .
06.12.2011 01:45
Преди 20 години аз слушах чалга и ми беше смешно : Радка пиратка , Тигре , тигре , Недоспала и напудрена , Градската баня . Това беше начин народът да се надсмее над своите управници : Ето я кметицата , сапунисва цицата . Ами аз тогава си представях Алиса и си падах от смях.
Но после нещата загрубяха . Това вече не бяха наивни смешни песнички , вече пееха нагло и вулгарно , абсолютна простотия . 100 карата злато , всички знаят , че най-чистото злато 99,999999% е 24 карата . Какви глупости пееха неграмотните певачки? Текстовете станаха с по три думи , обикновено много безвкусни и цинични . И аз казах - стига . Тези не знаят граница . Но на децата им харесваха и прегърнати пееха: Пет минути и ще си легнала ... И националната Българска телевизия пускаше тези предавания в най-гледаното време ! Значи всичко беше с цел ! Това няма да простя нито на певците , нито на сценаристите , нито на телевизиите . Сега разбираш защо и не гледам телевизия.
Никого не упреквам от тези , които си гледат . Но упреквам тези, които целенасочено създаваха субкултура в България !
Лека нощ . Приятни сънища ! Ще се радваме на красивата природа и ще забравим всички неприятности и страсти ! Лека нощ !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: silwiqna
Категория: Други
Прочетен: 776848
Постинги: 201
Коментари: 1866
Гласове: 23939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930